خیلی دلم تنگ شده است ...
زندگی دوست داشتن داشتنی ها نیست داشتن دوست داشتنی هاست

خیلی وقته دلم تنگ شده واسه کسی که بهش بگم:

7صبح اگه بیدار بودی بیدارم کن!

اگه رفتم پشت خطش قطع کنه و بگه:جونم..

اگه باهاش قرار گذاشتم زودتر از من بیاد..

یواشکی از تلفن خونه بهم زنگ بزنه!

دوستاشو بپیچونه بخاطر من...

منو با تنهاییام،تنها نذاره..

خیـــــــــــــــــــــلی وقته دلم تنگ شده

عشق واسه یه زن وقتیه که از روی ناراحتی

با دستان ظریفش

رویه سینه ی ستبر مردش  میکوبه

مرد آروم بغلش میکنه 

دستاشو میبوسه میگه:

نزن گلم دستای خودت درد میگیره...



نظرات شما عزیزان:

رومینـــــــــا
ساعت22:40---11 مهر 1393
هعــــــــــــــــــــــــی

یلدا19
ساعت22:22---11 مهر 1393
در لحظــــه دلشکستگی ،

دلــت را بــه ” خـــ ♥ــدا ” بــــده

او بهتریــــن مــــــونس است

همیشـــه برای تـــو وقت دارد

و هیچ گـــاه دل تــــــو را نمی شکند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
جدایی, , , , شادی, , , , ارامش, , , اسایش, , ,
+تاریخ جمعه 4 مهر 1393ساعت 20:26 نویسنده امیر |

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');